Tugasan Forum Datin, Tuan-tuan dan Puan-puan telah di semak.

Assalamualaikum kepada yang terlibat dalam ujian kali ini, iaitu pelajar Sesi 5 Kursus ILPBT Selangor, saya ingin mengumumkan jawapan dan kajian anda mengenai forum telah disemak. Namun ada beberapa perkara yang perlu saya nyatakan disini sebagai kesimpulan :-

  • Ada tugasan yang disediakan mukasuratnya tebal, tetapi “kandungannya” amatlah nipis.
  • Ada tugasan yang mukasuratnya nipis tetapi “kandungannya” sangat padat dan bernas.
  • Ada yang sangat baik dan ada juga yang macam biasa. Namun saya menggalakkan semua terus menggunakan apa yang telah dipelajari kerana mungkin suatu hari nanti ada orang yang akan bertanya kepada anda dan anda boleh menjawab. Saya telah melakukannya dan saya tahu apa maksud anda.

Tahniah kepada semua.

4 thoughts on “Tugasan Forum Datin, Tuan-tuan dan Puan-puan telah di semak.

  1. Waalaikumusalam… Thank you very much Encik Iskandar. Anyway, nice to meet you. Good luck and see you again. Wslm.
    MOHD ADHAM BIN HJ MAHMOOD
    Penolong Pengarah @ Pegawai Perancang Bandar & Desa
    Majlis Perbandaran Sepang.

  2. assalamualikum wbkt.
    saya mohd yunus bin suri daripada MAJLIS BANDARAYA SHAH ALAM mengucapkan berbanyak terima kasih di atas komen ‘assignment’ tempohari semoga kita dapat berhubung melalui weblog selalu.

    terima kasih
    emel; myunus63@yahoo.com

Leave a Reply

